Nieodzownym elementem budowania tożsamości wizualnej firmy jest księga identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy – co powinno się mieć świadomość tego? Głównie musimy wiedzieć, że księga identyfikacji wizualnej firmy to reguły a także zasady identyfikacji wizualnej, które zebrane są w postaci księgi znaku tradycyjnej albo również elektronicznej. Są to reguły oraz zasady dotyczące użycia a także stosowania logotypu firmy, kolorystyki firmowej, jak też nanoszenia konkretnych elementów identyfikacji wizualnej na elementy takie jak pojazdy firmowe, ubiór pracownika, stoiska targowe czy materiały biurowe. Jeżeli zatem chcemy, aby wszystkie elementy identyfikacji wizualnej firmy, takie jak logotyp, były wykorzystywane w prawidłowy sposób, powinniśmy korzystać z rozwiązania, jakim jest księga znaku. Jest to kluczowy detal w budowaniu spójnego wizerunku firmy, jak również linii produktowej. Warto dodać, że identyfikacja wizualna firmy to nie tylko logotyp, ale też dodatkowe elementy, które opisują firmę. W księdze znaku znajdziemy informacje dotyczące szczegółowej tworzenia logotypu, wymiarów, p alety kolorystycznej jak również różnych wariantów, które mogą być stosowane jedynie przy zachowaniu określonych warunków. Więc księga identyfikacji wizualnej daje możliwość na tworzenie spójnego oraz specjalistycznego wizerunku firmy, co wpływa na rozpoznawalność marki, jak też budowanie trwałych relacji z klientami a także partnerami biznesowymi.
Polecam: przekonaj się czym jest księga znaku