Jak pozyskiwać leady

Jeżeli prowadzisz firmę, której przychody uzależnione są od liczby klientów i zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż, możesz zwrócić się do firmy zewnętrznej, która pozyskuje leady sprzedażowe. Co to jest lead? Lead to dane kontaktowe i informacje na temat preferencji zakupowych pozyskane w drodze rozmowy o charakterze sprzedażowym. O ile ktoś pozyska dla ciebie leady, to oznacza, że przekaże ci dane klientów, którzy są potencjalnie zainteresowani twoim produktem lub usługą.

Najczęściej pozyskiwanie klientów zleca się zewnętrznej firmie, która projektuje masę połączeń telefonicznych i w ten sposób zdobywa dane klientów, którzy są zainteresowani konkretnymi usługami. Lead to jeszcze nie sprzedaż, ale odpowiedni początek. Fachowcy mówią, że przekucie 10% leadów na transakcje sprzedażowe to duż o, dlatego warto zainwestować we współpracę z konkretnym call center, którego pracownicy pozyskają odpowiednio dużo leadów. Za współpracę z zewnętrzą firmą powinieneś zapłacić. Ceny za pozyskiwanie leadów są bardzo różnorakie. Nie masz także żadnej pewności jak bardzo zainteresowani są ludzie, do których kontakt otrzymałeś. Jak mówią praktycy, znakomita większość z nich nie skorzysta z oferty, ale pozyskiwanie leadów to i tak skuteczny sposób na generowanie dystrybucji. Zwykle za jednego leada powinieneś zapłacić między 20 a nawet 350 zł. Na cenę wpływ ma kilka czynników, kluczowym jest produkt, który oferujesz. O ile to coś, co łatwo się sprzedaje, leady będą tanie. W przypadku towarów luksusowych jeden lead kosztuje znacznie więcej.
Więcej informacji na stronie: jak zwiększyć sprzedaż.
on 03:02:00 by  |