W agencjach reklamowych pojawiają się tacy klienci, którym zależy na tym, aby agencja zajęła się opracowaniem na ich rzecz skutecznej kampanii reklamowej. W zależności od specyfiki danego klienta kampanie te są inaczej opracowywane.
O ile jest taka możliwość, to wytwarza się projekty na reklamówki z nadrukiem i inne produkty reklamowe. To zwyczajne rzeczy, niemniej jednak jeżeli chodzi o rozpowszechnienie, to sprawdzają się od lat i wykazują się dużą skuteczność. Ponadto nie wymagają bardzo dużych inwestycji. Bo takie reklamówki w pojedynczych sztukach nie są drogie i nawet jeżeli już kupuje się je w hurtowych ilościach, to nie są to bardzo duże sumy. Na opracowanie reklamówek decydują się niewątpliwie wyłącznie tacy klienci, w których przypadku naprawdę się one sprawdzają.
Opracowanie reklamówek i toreb nie jest wymagającym misją, bo zazwyczaj umieszcza się na nich takie nadruki, które bardzo ściśle nawiązują do działalności danego klienta. W znaczącej liczbie przypadków foliopaki z nadrukiem są opatrzone logo marki lub nazwa jego dystrybutora. To w zasadzie wystarczy, aby dna rzecz była kojarzona z określoną firmą. W agencjach reklamowych podobnych zleceń przyjmuje się sporo. W wielu przypadkach się je poleca, jako jeden ze sposobów na rozpowszechnienie. Jeśli tylko dna branża jest ku temu dobrze dopasowana, to wykorzystuje się foliopaki z nadrukiem do promowania jej na rynku. W sytuacji reklamy jest tak, że te najprostsze rozwiązania są równie skuteczne, jak te, w które inwestuje się spore pieniądze.
Dlatego agencje reklamowe w wielu przypadkach zachęcają swoich klientów, żeby ci inwestowali we wszystkie dostępne produkty reklamowe, albo co najmniej w te, które mają sprawdzoną siłę oddziałania. Ze stuprocentową pewnością decyzja w tej kwestii za każdym razem należałoby do klienta, bo to on jest osobą decyzyjną. Jeśli nie przekonują go reklamówki z nadrukiem i skłania się bardziej ku ulotkom i plakatom, to realizuje się jego życzenia.