Przekaz marketingowy musi być skorelowany z innymi działaniami mającymi na celu promocję naszych towarów lub usług wśród internautów. Dla powodzenia każdej akcji marketingowej niebywale istotne będzie tworzenie identyfikacji wizualnej firmy w taki sposób aby wszystkie nasze działania promocyjne i marketingowe były ze sobą spójne.
Zanim zaczniemy zareklamować nasze produkty musimy bardzo z uwagą poznać naszych potencjalnych odbiorców i dostosować własne teksty marketingowe do ich potrzeb.
Powinniśmy najpierw zdefiniować kłopoty z jakimi najczęściej borykają się nasi przyszli klienci, potem spróbujmy zaproponować im odpowiednie rozwiązanie. Abyśmy jednak byli w stanie sprzedać i nasze produkty albo usługi muszą być stworzone do tego odpowiednie warunki - identyfikacja marki i odpowiednie logo powinny zapewnić nam już wstępną rozpoznawalność pośród użytkowników internecie internetowych.
Tak rzeczywiście wszystkie działania, które będziemy prowadzili w internecie powinny opierać się na bardzo konkretnym planie. Powinniśmy mieć określoną strategię marketingową. Istotnym elementem takiej strategii będzie właściwa identyfikacja wizualna , a dodatkowo identyfikacja marki pod jaką będziemy sprzedawali albo promowali nasze produkty czy usługi.
Wszystko to będzie miało potem ogromny wpływ na późniejszą sprzedaż. Jeśli pragniemy zagwarantować sobie stały dopływ zleceń, musimy być postrzegani jako firma solidna i godna zaufania której można zlecić chociażby swój adres email. Dopiero wówczas możemy rozpocząć budować naszą bazę adresową i kierować się do ludzi którzy pozostawili nam własne adresy nas przekaz marketingowy. Budowanie takie listy adresowej w większości przypadków rozpoczyna całość działań prowadzących do osiągnięcia w późniejszym sprzedaż. Bez wątpienia identyfikacja firmy czy marki zaczyna się już w momencie kreowania pierwszych treści a wręcz na etapie projektowania logo firmy. Bez wątpienia wszystkie elementy graficzne, które będziemy zamieszczali na naszych materiałach muszą być ze sobą spójne.
Więcej informacji na stronie: http://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna